DO CENTRA MĚSTA

PĚŠKY NEBO NA KOLE

Do Třeboně nemusíte po silnici, kde jezdí auta. Pěšky jste v Třeboni za 40 minut pohodové chůze nebo za 10 min na kole.

Pešky

Projdete brankou na silnici a vyrazíte doprava po silnici. Zhruba po 111 m na pravé straně skončí svodidla a uvidíte pěšinku. Nebojte se a odbočte tam.

Za chvilku narazíte na Zlatou stoku a půjdete podél ní. Až dojdete k mostku, přejděte ho, vyběhněte schody a jste na hrázi Opatovického rybníka. Třeboň je doprava pořád za nosem.

Pokud fouká vítr a nebo chcete cestou potkat méně lidí, dojděte k mostku, jak je posáno výše, ale nepřecházejte ho a pokračujte stále pěšinkou podél Zlaté stoky.

Když budete mít štěstí, uvidíte cestou ledňáčka.

Nebo, až vyjdete z branky, přejděte přes silnici a pokračujte rovně k rybníku, který se jsmenuje Kaprový. Pokračujte doleva kolem rybníku a až narazíte na asfalt půjdete po něm doprava. Za 600 m odbočíte dolu doleva a po zpevněné cestě tzv. Březovou alejí dojdete k Zlaté stoce. Dále budete pokračovat doprava po pěšině podél Zlaté stoky, projedete pod pivovarem a jste v centru Třeboně. Tato trasa je vhodná i pro kolo.

Na kole

Vyražte doprava po asfaltové silnici, po zhruba 300 m dojedete k odbočce, napravo uvidíte kapličku, projedete kolem ní jako ti dva cyklisté na obrázku a po hrázích rybníků Opatovického a Svět dojedete za 10 min do centra Třeboně.

Navštivte náš YOUTUBE KANÁL a prohlédněte si další videa.

DALŠÍ VIDEA

Kontakty

Rezervace ubytování Třeboň

Rezervujte si pokoj či apartmán v penzionu U Starých sádek, vyberte si ten nejlepší termín pro svou dovolenou.

ONLINE REZERVACE

zavolejte nám

Chcete udělit souhlas s využíváním sledovacích cookies?