Z PENZIONU DO CENTRA MĚSTA

PĚŠKY NEBO NA KOLE

Do Třeboně nemusíte po hlavní silnici, můžete se vydat pěšky, za 40 minut pohodové chůze nebo za 10 min na kole dorazíte do centra města.

Pešky

Projdete brankou na silnici a vyrazíte doprava po silnici. Zhruba po 111 m na pravé straně skončí svodidla a uvidíte pěšinku. Nebojte se a odbočte tam.

Za chvilku narazíte na Zlatou stoku a půjdete podél ní. Až dojdete k mostku, přejděte ho, vyběhněte schody a jste na hrázi Opatovického rybníka. Třeboň je doprava pořád za nosem.

Pokud fouká vítr a nebo chcete cestou potkat méně lidí, dojděte k mostku, jak je posáno výše, ale nepřecházejte ho a pokračujte stále pěšinkou podél Zlaté stoky.

Když budete mít štěstí, uvidíte cestou ledňáčka.

Nebo, až vyjdete z branky, přejděte přes silnici a pokračujte rovně k rybníku, který se jsmenuje Kaprový. Pokračujte doleva kolem rybníku a až narazíte na asfalt půjdete po něm doprava. Za 600 m odbočíte dolu doleva a po zpevněné cestě tzv. Březovou alejí dojdete k Zlaté stoce. Dále budete pokračovat doprava po pěšině podél Zlaté stoky, projedete pod pivovarem a jste v centru Třeboně. Tato trasa je vhodná i pro kolo.

Na kole

Vyražte doprava po asfaltové silnici, po zhruba 300 m dojedete k odbočce, napravo uvidíte kapličku, projedete kolem ní jako ti dva cyklisté na obrázku a po hrázích rybníků Opatovického a Svět dojedete za 10 min do centra Třeboně.

Navštivte náš YOUTUBE KANÁL a prohlédněte si další videa.

DALŠÍ VIDEA

Kontakty

Rezervace ubytování Třeboň

Rezervujte si pokoj či apartmán v penzionu U Starých sádek, vyberte si ten nejlepší termín pro svou dovolenou.

ONLINE REZERVACE

zavolejte nám

Chcete udělit souhlas s využíváním sledovacích cookies?